
ZO WERKEN WIJ VOOR JOU
EN JIJ MISSCHIEN VOOR ONS.
Wij leven ook eerlijkheid, duurzaamheid en verantwoording in ons dagelijks leven. Een vriendelijke openheid, veel flexibiliteit en een constructieve samenwerking maken gewoon deel uit van ons werk. We werken in een helder, vriendelijk open-plan kantoor. En als het even kan, zitten we samen aan kleine eilandjes en lunchen we samen aan onze grote eettafel. Als een familie.

YES, WIJ GROEIEN!
Wij zijn dolgelukkig met onze succesvolle start en willen met alles wat we doen bewijzen dat het ook mogelijk is om duurzaam te ondernemen. Momenteel zijn er ongeveer 55 medewerkers die zorgen voor de ontwikkeling en digitale marketing van onze pure verzorgingsproducten.
Ons dagelijks werk wordt gekenmerkt door vlakke hiërarchieën, gevarieerde taken met veel eigen verantwoording, flexibele werktijden en collegiaal teamwork. Samen werken we aan onze doelstellingen en hebben we allemaal inzicht in onze economische ontwikkeling.
Onze JUNGLÜCK familie groeit voortdurend. Daarom zijn we altijd blij om nieuwe open-minded en creatieve mensen te verwelkomen die samen met ons willen groeien.

"Ik vind het belangrijk dat alle medewerkers een boeiende, motiverende en mooie omgeving hebben, zodat we samen de wereld van de cosmetica duurzamer, eerlijker en beter kunnen maken."
BENEDIKT KLARMANN
CEO & Oprichter

SAMEN ZIJN WIJ BETER.
Iedereen die zo intensief samenwerkt als wij, heeft betrouwbaarheid nodig. Mobiel werken is bij ons op elk moment mogelijk. Wij zijn allen in een netwerk met elkaar verbonden en niemand is alleen, ook al kan dat ruimtelijk zo zijn.
Als we in ons open kantoor zitten en iemand zoekt meer rust of een ander tempo, dan is er bij mooi weer altijd wel een zonnig plekje op ons terras of in de bankkamer. De ideeën borrelen dan bijna vanzelf op.
Omdat er steeds nieuwe mensen in ons team komen, of, zoals onze stagiaires en werkstudenten, ons weer voor een tijdje verlaten, is onderlinge samenhang voor ons heel belangrijk.
WIL ER IEMAND IJS?
Samen koken tussen de middag, samen eten, recepten uitwisselen en een ijsje tussendoor. En daarna zijn we blij dat we de kans krijgen om elkaar beter te leren kennen op onze teamevenementen - ver weg van het bureau.
WERKEN IN TIJDEN VAN CORONA.
Vóór Corona hadden we al flexibele werktijden en regelmatig mobiel werken. Momenteel werken we 100% op afstand. Iedereen die naar het kantoor wil komen, kan dat echter op bepaalde dagen en onder bepaalde voorwaarden doen. Wij gebruiken een breed scala van tools om onze activiteiten te coördineren.
ONZE VOORDELEN VOOR WERKNEMERS.
Elke nieuwe werknemer krijgt op zijn eerste werkdag een Macbook en mag zich verheugen op een klein Onboarding-Package. Aangezien de meesten van ons onze producten zelf gebruiken, is er natuurlijk ook een personeelskorting.
REGELMATIGE PERSONEELSENQUÊTES.
We willen dat iedereen het goed doet. Daarom houden wij regelmatig enquêtes, waarbij wij blij zijn met lof, maar ook geïnteresseerd zijn in kritiek, die wij ter harte nemen. Omdat wij willen dat JUNGLÜCK niet alleen een plek is om te werken, maar ook een leuke plek voor jou en je professionele ontwikkeling.

"Wees de beste - jezelf! In ons team is het de persoon die telt. Wij willen je kwaliteiten en talenten ontwikkelen en zo inzetten dat het voor alle partijen een meerwaarde biedt en we samen succesvol zijn. Als jij groeit - groeien wij! Kom bij ons in het team - zoals je bent."
SINA
Head of People & Culture

“Ik heb mijn eigen verantwoordelijkheden en voel me een volwaardig teamlid. Het team is zo open en creëert een zeer vriendelijke sfeer waarin werk niet alleen werk is, maar ook een sociaal samenzijn.”
LENA
Junior Content Marketing Managerin
JE HEBT ZIN OM MET ONS SAMEN TE WERKEN?
Wij behandelen alle sollicitanten, of het nu gaat om een stage, een werkstudentstage of een managementfunctie, gelijk - met eerlijkheid en waardering. Als je geïnteresseerd bent in een baan bij ons, stuur ons dan je documenten via ons digitale sollicitatie portaal. Alle interviews vinden op dit moment virtueel plaats.

VEEL VOORKOMENDE VRAGEN DIE WIJ VAN JULLIE KRIJGEN:
Ik kan op dit moment geen baan vinden die bij me past. Kan ik speculatief solliciteren?
Je kan nog steeds online solliciteren en ons gewoon vertellen in welke domeinen je geïnteresseerd bent en welke functie je in gedachten hebt.
Hoe lang duurt het voordat ik van jullie hoor?
Wij proberen je aanvraag zo snel mogelijk te behandelen en je een eerste reactie te geven. Op dit moment duurt het ongeveer een week.
Welke documenten zijn belangrijk voor mijn aanvraag?
Wij ontvangen graag van jou een eerlijk en informatief CV, een realistische startdatum en een salarisverwachting.

WE KIJKEN ERNAAR UIT JE TE ZIEN.
Typisch een startup - bij ons doet iedereen mee. En zo draagt iedereen bij aan ons succes. In ons kantoor in München, in het ontspannen Sendling, kijken Marketing, Business Development, Customer Care en Supply Chain & Operations uit naar jouw hulp.
Aangezien wij altijd goede mensen kunnen gebruiken, zit er in onze vacatures misschien iets bij dat bij jou past. Of je kunt het gewoon op eigen initiatief proberen. Misschien leren we elkaar binnenkort kennen.

“Ik kan me 100% identificeren met de normen en waarden en de producten. Er is hier geen elleboog mentaliteit. We helpen elkaar waar we kunnen. Tegelijkertijd waardeer ik de creatieve vrijheid. De werkingrediënten is super gevarieerd en uitdagend.”
ROBERT
Head of Marketing