Ons verhaal

Ons verhaal

Van het ene uiterste precies naar het andere. Toen het idee voor JUNGLÜCK werd geboren, had Benedikt Klarmann nog een succesvolle online drukkerij, reed hij in een grote auto en vloog hij voortdurend de wereld rond. Thuis hoorde hij altijd de gesprekken tussen zijn moeder en zijn vriendin die ontevreden waren over hun cosmetische producten. En hij begon na te denken over wat er gedaan kon worden. Zo begon hij niet alleen de cosmeticamarkt te willen veranderen, maar vooral ook zijn eigen manier van denken en zich te gedragen.

Van het ene uiterste precies naar het andere. Toen het idee voor JUNGLÜCK werd geboren, had Benedikt Klarmann nog een succesvolle online drukkerij, reed hij in een grote auto en vloog hij voortdurend de wereld rond. Thuis hoorde hij altijd de gesprekken tussen zijn moeder en zijn vriendin die ontevreden waren over hun cosmetische producten. En hij begon na te denken over wat er gedaan kon worden. Zo begon hij niet alleen de cosmeticamarkt te willen veranderen, maar vooral ook zijn eigen manier van denken en zich te gedragen.

IN HET BEGIN WAS ER VEEL TE LEREN.

DE VRAAG NAAR ZUIVERE, DUURZAME PRODUCTEN WAS AL SNEL GROOT.

ECHTE OPRICHTERSGEEST.

Oprichter Benedikt Klarmann werd geboren in 1987, werd onlangs vader van een zoon en begon al op 14-jarige leeftijd met kleine ondernemingen. Op zijn 18e richtte hij zijn eigen online drukkerij op en de afgelopen 2 jaar heeft hij JUNGLÜCK naar een duurzamere toekomst geleid.

“Met JUNGLÜCK wilden we een verzorgingsserie ontwikkelen waar je blij van wordt. Met zuivere, natuurlijke producten en een fundamenteel duurzaam bewustzijn.”

DE WEG IS HET DOEL.

WAAR DE REIS NAARTOE MOET GAAN.